خانه ی سبز
خانه ی سبز

خانه ی سبز

حالا که درهای رحمت خدا به سویم بازه... قلبها کار خودشونو میکنن

خدایا میخوام ازت تشکر کنم خدا جونم ازت مچکرم که دعای سال تحویلم که خواسته بودم عاشق بشم براورده شد و چند روزه که عشق تو دلم در حال جوونه زدنه ... و من از نیروی این عشق دوباره و از نو زنده شدم.اعتماد بنفسم داره هر روز بهتر از قبل میشه.عشقی که به فریدم دارم تموم قلبم رو احاطه کرده. خدایا ازت ممنونم برای این حس امید...برای این حس زنده بودن و امید داشتن.خدایا من تمام تلاشم رو میکنم و میسپارم دست خودت مطمعنم کمک میکنی کاری میکنی که حالا که تو این دنیای بزرگ عشقم ... امیدم ... قلبم و پناهم رو پیدا و انتخاب کردم میدونم عشقو محبتم رو در دل اون هم ما رو بهم میرسونی.به زودی میرسه اون روز و شبایی که من و یارم فرید که عاشقمه و خیلی دوستم داره هر شب تا دم دمای صبح با هم خلوت میکنیم... و با هم با ماشین و حتی پیاده دور میزنیم و اهنگ گوش میدیم و بستنی میخوریم و دریا میریم و جنگل.خدا جونم مرسی عزیزم.