خانه ی سبز
خانه ی سبز

خانه ی سبز

خبر خوب

الان پست چی اومد.امضا زدم و بسته رو داد دستم.بسته رو بازش کردم.کتابی که سفارش داده بودم امروز رسیده و میشینم میخونمش.

ایستگاه اخر برای سال گذشته ست از فروشگاه بخوان دات کام.من اون وقتا وبلاگ نداشتم و نتونستم خوشحالی اون لحظه که اقای پستچی با اون روپوش فرم بانمکش بسته بدست اومد در خونمون و خریدمون رو تحویل داد رو ثبت کنم.بخت زمستان رو  امسال از فروشگاه جیحون تهیه کردم.هر دوتا اسون و با کرایه مناسبی به دستم رسید.ب قول دوستان کتاب سلیقه ای ست.من هر دو داستان تونستم لمس کنم و دوسشون دارم.هم یه سرگرمیه که ارام و عاشقانست و هم درس!به قول معروف میشه ازش دو تا نکته خوب هم یاد گرفت و قاطی زندگیت کرد تا تدبریت بیشتر بشه.ارزشش برای من بیشتر از پولیست که بابتش دادم.متن پشت جلد ایستگاه اخر رو بی نهایت دوست دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد