خانه ی سبز
خانه ی سبز

خانه ی سبز

راز

خانه خلوت است و ارام.بهار است و هوا لطیف.افتاب توئم با باد لا به لای درختای تاک و پرتقال می پیچه.موزیک ملایم secret garden رو پلی میکنم.گاهی چشمامو می بندم و گاهی هم چشمامو باز میکنم و نگاهم به ابی ترین اسمانی میفته که حس ارامشی را از راه نگاهم به درونم وصل میکنه و انگار ادمو مجبور میکنه به نوشتن دو سه خط این سبکی و همه چیز دست به دست هم داده که فکر کنم به اینکه چی می تونه باشه راز این دنیای فانی.اما من خیلی کوچیکتر از این حرفام.

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 08:28 http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام الی جوون
فدات مهربون...فکر کردن ب این ک چرا اومدیم و چرا زندگی می کنیم خصلت انسان های شریف و بزرگ هستش...من مطمئنم روح و دل بزرگ و آسمانی داری عزیز مهربونم...

سلام مینا جانخواهش میکنم

زهرای روزهای خوب پاییزی دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 14:59

راز این دنیا رو واقعا نمیشه فهمید

اره زهرا جان...

سالومه شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 10:29 http://roozhayesaloume.blogfa.com

سلام
متشکرم ازحضورگرامی تان.

سلام سالومه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد