خانه ی سبز
خانه ی سبز

خانه ی سبز

دستور کیک برای تولد ماکان

امشب که داشتم توی سایت تستر و نگاه می کردم قسمت کیکها بودم کیک اسفنجی... بعدش یادم افتاد به این که امروز که یه کیک ساده پخته بودم و عصر به خونه عمه ام برده بودم . صحبت از کیک و اینا شده بود. عمه به من گفت که روز یک شنبه که من و فاطمه دختر عمه ام بیرون رفته بودیم دختر عمویم به خانه عمه زنگ زده بود و خبرم را گرفته بود می خواست دستور کیک رو ازم بپرسه.کار مهمی نبود اما خوشحال شدم .

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 07:44 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سوالی ازم پرسیده بودی سوال و جوابش رو واست گذاشتم ک اگه خواستی تغیی انجام بدی بدونی باید چ کار کرد:
الی جوون:
مینا جان می دونی چطوری می تونم به قسمت درباره من وبلاگم برم ؟یعنی می خوام اون قسمت که نوشته در باره من من الی هستم رو پاکش کنم
پاسخ:
سلاام الی جوون...
فدات عزیزم...یوزر و پسورد رو بزن و وارد وبلاگت بشو در قسمت بالای صفحه ک نوشته:
کاربر: ....کلیک کن یک پنجره باز میشه ک نوشته ویرایش پروفایل می تونی مشخصات پروفایلت رو عوض کنی عزیزم...
شاد و موفق باشی مهربونم...

همین کارو می کنم اما همون یه خط بالای عکس برداشته نمیشه! حتی من ازمایشی یبار شعر شکوفایی گلهای امید رو هم برداشتم ثبت زدم و بعد وبلاگ رو باز کردم و باز دیدم شعر و متنه زیر عکس نیست اما (درباره من من الی هستم) که بالای عکس هستش باز هم سر جاش بود.خیلی عجیبه!

مینا پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 07:41 http://taraze-roozaane.blogsky.com

سلاام الی جوون...
دستور کیک ب منم بده عزیز کد بانو...

سلامممممممم باشه حتما
توی پست بعدی کامل می نویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد