خانه ی سبز
خانه ی سبز

خانه ی سبز

گنج حضور

من برنامه گنج حضور را خیلی دوست دارم.فضاهای عرفانی برایم خیلی دوست داشتنی ست.گنج حضور به من می اموزد که چگونه قدم در راه کمال بردارم.حتی برادر من هم که از من خیلی بزرگتر می باشد به این برنامه علاقه مند است.برادر من مانند درویشان و صوفیان زندگی می کند.و اتاق خود را به گونه ای طراحی کرده است که شباهت به خانه های ادمهای درویش و صوفی دارد. ما به دنیا امده ایم تا به کمال برسیم.ما امده ایم تا به دیگران عشق و محبت بدیهم نه کینه و نفرت و نیرنگ.گنج حضور به من کمک می کند که در لحظه زندگی کنم . هنر شاد زیستن را بدانم. گنج حضور این روزها از مولوی و شعرهایی که در مدح زندگی سروده شده است می گوید.مولوی انگونه راه و رسم رسیدن به یک زندگی خوب و سلامت را به زبان شعر گفته است که اگر خود بخواهی کمک کننده است.اما الان من یک ادم خیلی معمولی با کلی کم و کاستی و ناقص هستم و تا کامل شدن راه زیادی است.من از بانی برنامه مفید و سالم گنج حضور تشکر می کنم و ممنون هستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد